Medlemskap Vilkår - پاکستان کلچرل ایسوسی ایشن کی رکنیت کی شرائط

• Alle som bor i Lillestrøm og har etnisk tilhørighet til Pakistan kan bli medlem i organisasjonen.
  • Norsk Pakistanere og Pakistanere kan bli medlem av foreningen. (نارویجن پاکستانی اور پاکستانی, ایسوسی ایشن کے ممبر بن سکتے ہیں۔)
  • De som er medlemmer av andre Pakistanske foreninger, lag og organisasjoner kan også bli medlem.
  • Medlemskapskontingent fastsettes av generalforsamlingen hvert år.
  • Kontingenten fastsettes av årsmøte og betales forskuddsvis mellom august – desember for påfølgende år.
  • Nye medlemmer som tegnes medlemskap mellom januar – juli blir medlem for inneværende år.
  • Aldersgrensen for medlemskap er atten år, men barn under 18 år i familien blir automatisk medlemmer.
  • Medlemmer som bryter foreningens vedtekter og/eller/ på annen måte bidrar til å skade forenings omdømme, kan ekskluderes direkte eller gis advarsel av styret avhengig av forselsen alvorlighetsgrad.

• Jeg har lest medlemsvilkårene og vil fortsette for medlemsregistrering

VIPPS - Medlemsskap Gebyr (100 kr per familie)

Card imageCard image